Რეკლამა, Online ხელშეწყობა
CPM - რა არის ეს? როგორ გამოვიყენოთ CPM სარეკლამო?
ორგანიზებით მედია და შინაარსობრივ სარეკლამო კამპანია ქსელში, ნებისმიერი რეკლამის ითვლის მისი სავარაუდო ბიუჯეტი. მომხმარებელთა სარეკლამო კამპანია ეს არის მნიშვნელოვანი, თუ რამდენად გამოყოფილი თანხები მისი განხორციელება, თუ არა ფული იხარჯება და ეფექტურობის, რომლითაც ისინი გამოიყენება როგორც განკუთვნილი. გაანგარიშება ეფექტურობის პროდუქტის რეკლამის მედია დაგეგმვა ეფუძნება რამდენიმე მაჩვენებლები, რომელთაგან ერთი არის მაჩვენებელი CPM. რა არის ეს მაჩვენებელი, თუ როგორ გამოიყენოთ ეს - გასარკვევად ქვემოთ.
CPM - რატომ არის აუცილებელი
რა არის CPM სარეკლამო, ეს უკვე ცნობილია, მას შემდეგ, რაც გასული საუკუნის. მოდული გამოიყენება ყველა სარეკლამო კამპანია, რომელიც მოხდა მედიაში. გამომცემლობა, ტელევიზია და რადიო კვლავ გამოიყენოთ ეს მაჩვენებელი გამოთვლა რეკლამის ღირებულება. CPM გამოიყენება იმ შემთხვევაში, როდესაც საქმე ფასის ჩვენება რეკლამა არ არის ერთ ადგილას, და ათასობით შესაძლო მყიდველებს. ამავე დროს, და შევიდა მიმოქცევაში ეს ტერმინი. მფლობელები სარეკლამო პლატფორმების შეიძლება მხოლოდ მოქმედებენ მათი ტირაჟი და თემას, ასე რომ CPM განაკვეთი განისაზღვრა, სარეკლამო, იმის გათვალისწინებით, ეს ღირებულება პროდუქტიული იყო.
განსაზღვრა CPM
მარტივი განმარტება CPM - ღირებულებაა ათასი არის. მომდინარეობს სახელი მოდული ინგლისური სიტყვა ღირებულება თითო ათასი, სადაც M - რომაული ციფრით, რაც იმას ნიშნავს, 1000. ასე რომ, კითხვაზე, თუ რა არის CPM, შეიძლება ითქვას, რომ ეს არის ფასი ათას რეკლამა შთაბეჭდილებები. რაც უფრო მეტი დრო არ არის სარეკლამო გვერდებზე გაზეთები და ჟურნალები, უფრო ხშირად ეს ითამაშა რადიოს და კითხულობენ სატელევიზიო არხის - დიდი მაჩვენებელი, რომ ეს ფაქტორი.
გაანგარიშებისა CPM სარეკლამო ონლაინ კამპანია
ინტერნეტი, როლი რეკლამა ჩვეულებრივ ითამაშებს ბანერები - იმ შემაშფოთებელი pop-ups, რომლებიც ასე პოპულარულია მომხმარებლებს, და რომელიც ფულს მფლობელი სარეკლამო პლატფორმებისთვის. უფრო პოპულარული საიტი, უფრო მეტი ადამიანი ეძებს ამ ვებ გვერდზე, უფრო ძვირი რეკლამის ამ საიტზე ეღირება მომხმარებელს.
Advertisers დაინტერესებული უდიდესი შესაძლო რაოდენობის წევრებს, ვინც დაინახა ბანერი. აქედან გამომდინარე, თუ რა არის CPM, ეს შეიძლება იყოს ნაჩვენები მათემატიკურად შემდეგი რედაქციით:
CPM = (საერთო ფასი სარეკლამო მიზნით) / (დაგეგმილი დათვალიერების რაოდენობა დღეში banner) * 1000.
ახლა ცხადია, CPM - რა არის. სარეკლამო ის არის ერთ-ერთი უმნიშვნელოვანესი მაჩვენებელი. რეკლამის შეგიძლიათ გამოთვალოთ რამდენი თანხა თქვენ უნდა გადაიხადოს მფლობელი საიტი, რათა უზრუნველყოს, რომ ინფორმაცია უკვე ნაჩვენები ათას მომხმარებლებს ქსელში.
ვიზუალურად, ამ გაანგარიშება შეიძლება ილუსტრირებული მარტივი მაგალითი. ღირებულება დებს ბანერი საიტზე ერთი ვერსია არის, მაგალითად, $ 400 კვირაში, სტატისტიკას ამ ვებგვერდზე გვიჩვენებს, რომ ერთი კვირის ამჟამად საიტზე დაახლოებით 10 ათასი. მომხმარებელი. ამდენად, მარტივი გაანგარიშება იძლევა ღირებულება:
CPM = $ 400/10 000 * 1000 = $ 4 ერთ ათასი შთაბეჭდილებებს სარეკლამო ინფორმაცია.
განმცხადებელს უნდა გვესმოდეს, რომ მარტივი დემონსტრირება banner თემატური ნახვა ძირითადად ინფორმაციული. არ არსებობს გარანტია, რომ ყველა ათი ათასი ადამიანი რომელიც იმყოფებოდა გვერდი, რა თქმა უნდა დააჭირეთ ბანერი. , სტუმარი გსურთ უკავშირებენ თუ არა - ეს დამოკიდებულია მიმზიდველობა ბანერი და ინფორმაცია, რომელიც გამოქვეყნდება მას. ყოველი საიტი არის საჭირო, რათა უზრუნველყოს ყველა თქვენი მონაცემები გამოთვლა CPM ვარიანტი. ეს არის მომგებიანი საიტის მფლობელი, თქვენ შეგიძლიათ მესმის. მაგრამ სარეკლამო, მისი ხარისხი და საინტერესო ბოლომდე შესახებ შედის ამოცანა მომხმარებელს.
მხარდაჭერა მოდული CTR, გაანგარიშების მეთოდები
ხარჯების შემცირება განიხილოს კიდევ ერთი მაჩვენებელი - CTR ინდექსი. სახელი ასევე გააჩნია ინგლისური ენის და მთლიანად გავს click გზით კურსი - CTR კურსი. CTR გვიჩვენებს, თუ რამდენი ადამიანი დაკლიკავთ ბანერი და წასვლა გვერდი რეკლამის დამკვეთს. ეს მოდული დამოკიდებულია სისწორის არჩეულ საიტი, რადგან უფრო შესაბამისი და აუცილებელი სახე რეკლამა, დიდი ალბათობა, რომ სტუმარი ინფორმაციით დაინტერესდა და დააჭერს ბანერი. მეთოდი გამოთვლის ეს მაჩვენებელი ასეთია:
CTR = (რაოდენობის წევრებს, რომ დაკლიკავთ ბანერი) / (დაგეგმილი დათვალიერების რაოდენობა ბანერი დღეში) * 100%.
მაგალითად, იმ შემთხვევაში, თუ 20 ათასი ადამიანი, ვინც დაინახა რეკლამას, არ მოყვება ბმულს 800 წევრებს, მაშინ CTR არის 800/20 000 * 100 = 4%, რომელიც ზემოთ ქვედა ზღვარი.
ემპირიულად დამტკიცებულია, რომ მინიმალური CTR 3-5%. თუ ნაკლები, მაშინ ღირებულებაა პოტენციური კლიენტების გადააჭარბებს მოსალოდნელ მოგება და სარეკლამო ჩაითვლება არაეფექტურია.
გამოყენება ინდექსები
CPM შეიძლება გამოყენებულ იქნას შერჩევისას ვიწრო სამიზნე აუდიტორია. მაგალითად, როდესაც შეკვეთით banner საიტი პლატფორმა უზრუნველყოფს რეკლამის ინფორმაცია ასაკის, სქესის, საცხოვრებელი ადგილის, ინტერესების ყველა რეგისტრირებული სია. აქედან გამომდინარე, სასურველი ბანერი, როგორც ჩანს, მხოლოდ იმ წევრებს, რომლის სარეკლამო პროდუქტი იყო გათვლილი. ბიუჯეტი კამპანიის ამავე დროს მოიხმარს უფრო ეკონომიკურად და უფრო ეფექტურად.
თქვენ ასევე უნდა გაითვალისწინოს საქმიანობის მუდმივი წევრი. უფრო ხშირად იგივე სტუმარი ხედავს იმავე რეკლამა პროდუქტი, უფრო მეტ ფულს debited საწყისი რეკლამის, მაგრამ მომხმარებელს მომხმარებელს ეს აღარ ხდება. ამიტომ წერა გაანგარიშება მაჩვენებლების CPM და CTR ერთად ღრმა ანალიზს მიერ მოწოდებული ინფორმაცია ამ სარეკლამო პლატფორმა, რათა სასურველი შედეგი, რათა მომხმარებელს.
სხვა საკითხია, რომ უნდა იქნეს მხედველობაში მიღებული დასაწყისში კამპანია. გადახდა შეიძლება დაუცველი ან თვალსაზრისით CPM, ან CTR. სხვა სიტყვებით, მომხმარებელს უნდა გავიგოთ არსი სარეკლამო modulo CPM ბანერი - ეს არ არის გადახდის დაჭერით, მაგრამ მხოლოდ სარეკლამო პროდუქტის დემონსტრაცია
შეჯამება
კითხვაზე, თუ რა არის CPM, შეიძლება ითქვას, რომ ეს ვარიანტი არის ერთ-ერთი ყველაზე მნიშვნელოვანი ანალიზი ეფექტურობის კონკრეტული რეკლამა და ასევე უნდა გავითვალისწინოთ, როდესაც საანგარიშო სარეკლამო ბიუჯეტი. მხედველობაში და თანხის სავარაუდო კონტაქტების პოტენციური კლიენტების სარეკლამო ინფორმაცია, და ღირებულება banner განთავსება სხვადასხვა საიტებზე მსგავსი თემატური აქცენტი. იმის გათვალისწინებით, ამ პარამეტრების, შესაძლებელია გამოვთვალოთ ეფექტურობის კონკრეტული სარეკლამო პლატფორმა და წარმატებით ეუფლება სარეკლამო ბიუჯეტი.
Similar articles
Trending Now